Saturday, December 11, 2010

comel tak cendawan neh ?

okayy ;
aku nak citee sal buda kecik nehh 
baby nehh ;
dea memang
; comel 
; tembam 
; mata besaa
; bulu mate lentik 
bapak lahh (!)
mmg aku sukee layan deaa .
HAHA .

mama aku merangkap MAK NDAK dea neh 
panggil dea budak ete ;
nak tawu knp ?
pegy lahh tnyee gn mama aku ; LOLS
HAHA ;

okayy ;
name si cendawan neh 
MUHAMMAD AQIF SYAMIL BIN MOHD FAIRUL
cendawan ? haha 
knpp aku panggil cendawan ?
okee tgk pic nehh ;

haha ; tembam ; gemok ; pipi labuhh ; mata besa ;
cendawan laa neh ! HAHA

okee ;
dea neh baby maksu aku ;
so sumee lahh layan dea .
and terusa jady cucu kesayangan makwee .
takhta aku pum da jatuhh . hee 
takpee laa kan ; sokeyhh ;
mmg patot pum makwe sygg dea 

okee  NAHH !
aku bagy korg tgk buda montel nehh  ;
neh bape hary kot kua ; da nampak ketembaman yee 

da nampak kecomelan dea yee ; mata suda besa
comel handsome ; kan ? HAHA


OUHH ! geramm ; macam nak picit picit jehh kaw neh cendawan ;
haha ; cendawan bertudungg (!)
anggun kan ; ~~
okee ; latest nehh ;
mmg kaw neh da besa handsome lahh cendawan (!)
comel cm mama kaw ; pipi tembam cm papa kaw 
mate besa cm aku ; HAHA
HAHA 












No comments:

Post a Comment