Monday, February 14, 2011

hepyy giler seronok sangat !

hyee dears !
ouhh sangat amat seronok today :DD
tatau naape .
act td pegy beli brg dapur gn mama and ayah 
mama nak beli brg brg tuu sume kat econsave
and ayah aku yang amat mithali tuu pum ikut . HAHA
aku ? ikut jugak laa 
takan na tinggal pulak kan .
peluang peluang !
HAHA XD *ketawa setan
akuu  happy giler seronok cz lame kot aku tak kua ikut dorg beli brg brg dapur neh ;
.
okayy ;
mama sudah di ketuk oleh akuu !
kehh2 ;
td aku belii baaaaanyak cokelat weh ;
yummy ; sukaa .
akuu mmg giler cokelat   kot

boleh relaxs kan ? hihi
then siap siap beli brg tuu sume
pegy kedai beg beg ; wahh tertarik pulak .
cantk tau ; tp mesti korg ckp biasa biasa jeeEEW !
huh ; ade aku kesah ?
HAHA 
okayy then selepas beberapa minit ;
YEAYYY !
dapat satu beg baruu .

mama belanjaa ; ops tak !
pinjam duit mama dulu . later bayar jugak 
haihh . berkiree gn ank sendiri kan ? huu 
takesa laa jnji dapat beg tu .
then minum minum , makan makan 
kenyang then BALIK !
apa yang seronok gilerr sangat neh ?

ntahh ; mybe dapat spend time gn mama and ayah !
lama tak lepak mcm tu sama sama ;
thx's to mama and ayahh ;
adik happy sangat rini


No comments:

Post a Comment