Wednesday, February 16, 2011

JAKUN DENGAN MERCS ?

HAHA ;
wahh titlee tuhh ;  JAKUN okayy .

act , td ada latuhan lesen kat MAXSAVE 
akuu amek moto keta bersama kawan seCHELAKA akuu tuhh 
rahmat a.k.a pak tana !
HAHA
then lps abes latihan sume
pakcik maxsave hantar kiteorg kee busstand ;
tp si rahmat nehh nak soh aku tmn dia g salonn lah apelahh ,
na gunting rambut cuci bagai sume ; haihh
okayy ! takpe . akuu takesa 
JOM ;

then tgu tgu , pehh lama siot !
siCHELAKA tuu bole tdo time amoi tuu cut rambut dia 
banggang betol ; grr
aku nie laa menunggu cm ape dahh .


pap pap !!
dah siap .

*kate nyee MOHAWK ! 

okayy jum balek .
jap jap .
"ehh kaw tak nak makan kee qa ? "
si rahmat neh tanyee . bunyii cm lapaa jee an
tp aku dah keyang . so takpe laaa .
akuu teman kau keyh .

*hamek kau ; mmg lapa laa DIA
HAHA .
licin doee . kau nampak tuu ? sian lahaii ~

okayy balek jum ?
rahmat ; JOM . 

hary nie mama tak amek cz dia tak turun bandar ta sehat ; ayah keje . abg long jugaa ~
huh !
bermakna naik cab lagy bersama mamat .
pegy kt tempat cab tuu . then tanye pakcik da kosong tak ?
then dia ckp ada . okayy goo~

dtg dtg jee cab ;
WAHHHHH ~
*mercs okayy ! HAHA 
mmg aku jakun ; masalah kee bg kau ?
dushh !

aku ingat kan naik cab yang nie td ;

okayy ; dengan sungguh nyee si rahmat tuu naik .
aku pum laa kan ?
HIHI 
mmg jarang aku naik cab tau ;
dis year baru 2kali . tuu pum cz amek lesen neh haa
klw tak . mmg haram ~

*drivers sya sangat berhati hati memanduu ; 
tapi DIA cekap mencelah . HAHA

tu dia ; JDD 3288

tambang hanya RM6.00 seorang ;
RM6.00x2 = RM12.00

aku bayaa . cz mamat dah banjee minum td . 








No comments:

Post a Comment