Sunday, March 13, 2011

patut tak nak buang kat laut jee dia nie ?

hey hoyy .
serious bengang gyle kot hary nie .
handphone aku buad hal pulak .
sume org call tak dengar suare .
ape bende ntah sakit dia neh .
haihhh .
cuba faham keadaan aku sekarang nie 
duit takda tawuu nak beli madu kau !
aku mane kejeee . nak korek kat mane weh ?

tengok lahh nt .
if aku dah beli madu kauu tuu .
aku cerai kau terus then buang kau kat laut terus .
ehh . patut kee ?
mcm kejam sangat pulaks .
HAHA .

okayy tgk body dia nie ;
*tak seksi !
tak mengoda langsungg ;
tengok pum tak cair .

badan terkopek sana sini .
euwww !
pastuu pekak pulak tuuu .
KATA org biar laa tak seksi or tak cantik .
tp jangan pekak .

yang kaw nie dah laa pekak , pastu tak cantik 
*tga marah dia okayy ,
geram sangat sangat tawuuu !
grrrr .



1 comment:

  1. haha..kalau xpekak boleh je tuka cover kan.. haha
    kalau dicampak ke laut, ikan2 la sebuk bergayut nanti.. hee

    ReplyDelete