Wednesday, June 29, 2011

Time SOLAT pun nak menyondol ? =='

HAHA . 
ape sehhh tajuk entry aku nihh kannn . 
haha . ishh ishhh . 
tp bile aku ingat memang berdekahhh gilaa laa wehhh !

semelam kan israq mikraj ?
so aku pegy laa surau utk dengar ceramahh . 
best kot ustaz tuuu . 
then lepas ceramah tu solat isyak berjemaah . 
aku satu saf gn kazen aku .
haa depan aku nih makcik kedai tepi surau nie . mmg baik gn akuuu . 

jap japp . 
gelak duluu . HAHAH 
okayy . then kitaorg solat berjemaah laa kann 
time sujud rakaat ke-2 time nak bangun tuuu 
akuu tersondol punggung makcik KEDAI tuuu !

HAHA . dah makcik tu melatahhh *taktau laa batal tak
aku tahan je kot gelak sebab time tu aku khusyuk , so tak lahh nak pk sangat apa jadii
 . nasib aku tak berdekah terus time tuuu .
kazen aku tuu bole gelak then selamba jee sambung solat .
lantak laaa tu dia punya pasal . 
HAHA !
 dah siap solat jee . bebel makcik tuu cita gn kawan kawan dia kata aku nih SONDOL dia . 
HAHAH !
 alaaaa . sori lahh makcik . tak sengaja kot . mcm sempit skit semalam . ramai kann  
heeee ~
sory makcikk .
I LOVE YOUUU ! bhahah . 

No comments:

Post a Comment