Sunday, January 29, 2012

awesome roomates

Assalamualaikum :)

hello readers . yesterday was super awesome day with my roomates. jyeahh bersama budak budak gilaa rumah yang suka gelak tak habis habis. Dengan Hajar yg memang kaki gelak , Die yg sangat sasa suka sakat orang , Miza mak datin yg mmg vogue tapi sayang otak kuning haha , Akak Wafa yg memang sangat pemalu tapi garang dan suka buad hidung kembang tika marah Dapat anda bayang kan tak ? XD Jijah yang memang sejak dari azali lagi Sewel dia amat terserlah dan sem ini lagi nampak sangat ketara. Sorang lagi yang sangat super comel Nik yg hanya mampu terseyum tapi bila berkata kata ohhh myy. Ohh lupa saya ada jejaka idaman Melaka seorang yg memang sangat sopan dan HANDSOME dengan rambut botak itu lagi curlasss okayy xD Sampai aku sakit tekak sehingga sekarang kerana satu hari gelak tak hengat its more awesome kann ? perittt dohh >.< itu hanya perkenalan kepada roomates kesayangan aku. Sem ini lebih bermakna dan mungkin lebih fokus dapat roomates yg sungguh selesa dan sekepala. Tak mcm sem lepas yg ntah pape jee pada mulanya dan pada pertengahan alhamdulillah dapat selesa kan diri dan juga masih mampu menjadi diri sendiri sehingga akhir sem. Sem lepas selesa aku hanya pada Syaza Aliah Nabil Yun Piqa dan Mas joko sahaja. Yang lain aku anggap hanya asesori rumah yg cantik cantik belaka. Tapi mereka Okay . 

Sudah abaikan mereka seketika biar mereka berehat dia hati saya selama lamanya *ohh sweet nyee ayat aku haha.
Lets start the story  : Semalam si mereka mereka ni mahu menghabiskan baucer buku 1Malaysia then kami gerak ke Dataran Pahlawan dan juga Mahkota Parade. Sampai jee si irfan sudah merunggut Kebuluran so Die memilih PizzaHut utk santapan konon dah lama sangat tak mkn pizza ==' Then si miza membuat order dengan rakus nyee bersama Die. Aku hanya "yee boleh" "okay" "bolehh jee" "angguk kan kepala" bhaha. Then lepas kenyang tak henggat sampai RM140++ gerak ke Thai Kuang kedai buku yang hanya ada di Melaka sahaja mungkin kot ? Mmg tersangat ramai student student yg sedang berborong. Kaunter pun memang tersangat sesak gilaa. Pusing pusing dalam tu tgk tgk barang then keluar semua tangan kosong haha. Then apa lagi shopping sikit lahh aku dapat baju + seluar . heee.  And masa tu jugak aku terserempak MariaaaaElena. Waaaa aku sangat excited masa tuu macam nak lompat lompat bintang kat situ jugak bhahaha. Dia sangat comel cantik andddd semua lahh kat dia. Aku dengan semangat nyeee panggil miza jerit "miza miza MariaElena tuuuuu MariaElena " haha *biasalahh first time jumpa. Miza terus panggil dia and ajak snap sama sama . ohhhhmyy *pengsan kejap
tengok dia suka buad muka kann kann ? alalaaaa comel >.<
Then kami berjimba jimba di Padang Dataran Pahlawan. Hari Sudah mahu senja kanak kanak yg sudah penat bermain Ting-Ting , Galah Panjang , Sorok sorok , punn pulang kee rumah . 


*hajar kaki gelak haha


Tamat :)





2 comments: