Saturday, August 11, 2012

Saudara Jahanam Mungkin

Memang parents tk pernah ajar aku kurang ajar dengan orang. tk hormat dengan orang tapi umur aku dah nak angka puluh dah. aku boleh fikir sendiri laaa. aku ada perasan sendiri. apa kau buat dekat family aku . kau hamak sangat harta dekat dunia kan? haa amek laa amek. Nanti kau mati memang orang timbus kan sekali dengan kereta mewah kau dengan harta kau dengan rumah besar kau dengan isteri kau yang kau sanjung tuu kan? Aku tak faham. Orang yang konon ye alim warak ketua keluarga konon kepala besar pun tk boleh fikir benda yang remeh temeh macam ni? Islam tk ajar lah hoi macam ni. Allah pun tk pandang harta kau yang banyak tu. Dia pun bila bila masa boleh tarik kalau kau riak dengan dia. Mungkin aku tk layak nak debat dengan kau sebab aku diploma pun tak habis lagi kan. takat SPM jee kacang untuk kau tanam aku hidup hidup kan? tapi kau fikir keluarga aku sentiasa ada belakang aku. Abang aku , Akak aku , Mama aku, Ayah aku Tu semua semangat aku. Kau mungkin kalah kalau kau fikir semangat kau adalah harta kemewahan. Fullstop

No comments:

Post a Comment