Sunday, September 5, 2010

RAMADHAN KE-27

SUDA MAU RAYE MEYHH !
whoaa . suke sukee .
baju raye ?
kasut raye ?
kueh raye ?
apee kah itu ?
hee , tuh lhaa . na raye mesti ade sume tuh kan .
takan lha nak raye jea baru beli baju baru , kasut baru .
tapi da name pum sunat if kite pakai baju baju baru mase pagi syawal .
so ramai lhaa umat nabi muhammad S.A.W neh mengikut sunnah tersebut
tapii seronok jugak .

ary heh , cukup 27 ramadhan .
harap sangat na puase penuh .
tapi tabole gak ann .
yea lhaa .faham faham lhaa .
gurl kann .
hee xD


tapyy .
penuh kea takk .
raye tetap rayee weyhh !!
haha .
mama pum sekarang sebuk buad kueh raye .
aku ??
kemass baju baju raye aku lhaa 
hahaha xD
NA TOLONG TA RETY LHAA WEYHH .
ta minat langsung ! haa
soo , kak ngah jeh lhaa yang kene tlgg .
hee xD
TAKKPEE . ruma aku yang kemas gax apee . haa .

shuppinx shuppinx raye !!
taun neh . aku ta shuppinx sangat lhaa weyh .
cz otak aku neh pkir SPM jeh .
aishh . kacau jea orgg na rayee .
kan kann ?
haha 
 ary tuh just teman mama and gemox g angsana and jusco jea .
beli barang barang ruma
baju baju gemox and mama .
akuu ??
ade jugak lhaa .
tapy baju raye aku taon neh .
sehelai jeh !
ta banyak mcm taon taon lepass .
tade mood na raye kod .
SPM SPM SPM !

vs

RAYEE RAYEE RAYEE !
AHAHXD 


No comments:

Post a Comment