Wednesday, October 13, 2010

cilaka pny cikenpox !

gatal siak badan ku , neh sume gara gara abg long laa neh .
Abs jangkit gn dea . geram betul aku gn dea .
Grrrr !!
Abes satu badan aku merah merah .
Biji biji gtu
geli doee .
Mmg laa sekaly seumur hidup ann , tp pehh .
Nikmat dea . MASSYUKK  hahahaha !
na kua ruma pum malu muke cmne .
Apee seyhh , best mmg best .
Sbb aku dpt cuty semggu .
yeeyyyy !
Tp tuee laa , pelajaran tetggal pulak .
Exam da na dekat neh . SPM stat 22.11 neh .
bape hari jh lagy ann , haa , mane aku ta risau .
na exam laa kene demam cmneh ann , huiss .
Siot betul abg long neh haa , dea baek aku pulak cm alien huduh neh ,
jap lagy kak ngah pulak , haha . meh mehh , join club aku .
Haaha !

na tgkk ta muke aku yg teramat comel skg neh??
---------------------------
haha



No comments:

Post a Comment