Thursday, January 20, 2011

institut memanduu ; HAHA !

OKEE ;
now kan aku tade buad ape kan .
so ayah soh laa hamek lesen memanduu ;
aku ikut jelaa dary tade buad ae kan .
nak keje tak bole . haa
so aku after aku PASS test undang2 komp tuu .
dapat 42 JEE beb markah . haha .
cukup makan jee kan ?
adea aku kesah . tak kesah pum .
janji aku lulus . haha
then terus buad teori moto nd esok nyee nak buad teori keta pulak .
1st praktikal moto mmg harok kot .
HAHA .
kelaka doee . aku pakai helmet yang ntah bape tahun gune ntah .
gn bangla sume gune kan . EUWWW . bapak lahh .
bawu baacin siakkk . pening kepale aku haa .

yang best mase kat trek moto tuu .
sume dak dak tuu bole bedekak 
aku tak kenal pum dorg sape . even name pum lupe nak tanyee 
bedekak jee tawu haa . HAHA 
yelaa . cm org bangang kot .
angkat tangan kiri kanan bagai tuu haa .
tapy terpakse laa kan . nak lesen punyee pasal .
haa lupe . kan ade emergency brek tuu kan ?
tuu lagy lawak doe .
bole lak mase aku nak buad brek tuu aku pegy masuk gear  HAHA.
bodoh kan ? dah laa tak jady .
tade bunyi sreeettt pum . haha 
bape kaly wa buad doe . tak jady gak .
ntah cmne laa nt wa kene QTI .
tp lame lame latihan laa oke kan .

neh kete oke jelaa kot . tade masala . 
tade masalah harok kaw zuka !
HAHA .
daki bukit tuu kot susa .
2kaly keta aku turun balek . haha
bedekah jela lam keta tuu .
then mase praktikal tuu pacek AZIZUL cegu memandu saya tuu da soh drive sendiry .
haihh . cuak haa .
tapy okelaa . walaupum tapena bawak MANUAL kan tp oke lagy laa .
da bole drive sesorg lagy . haa . HEBAT tak ? HAHA .

so NOW tgu L aku kuar baru leh masuk latihan lagy .
THEN . dapat P pulak .
bole bawak korg hang kan ? HAHA



No comments:

Post a Comment