Saturday, September 1, 2012

Terima Kasih Sahabat (:

Aku sambut september aku macam orang biasa
Petang bila aku lepak sensorang dalam bilik aku rasa rindu dekat someone
aku text dia , then lamaa baru text masuk kat fon aku
yeayyy dia reply , summpah memang aku rindu dia
tkde apa yang aku boleh ungkapkan untuk dia selain sahabat , temaan , rakan
Yee dia betul betul kawan yang aku boleh panggill sahabat.
bagi aku kawan dan sahabat ada erti yang berbeza
sahabat ada setiap masa disisi kita
tk kira senang ke susah
bila bila aku text dia mesti dia reply even lambat ke apa kee
love you fara :)
Petang ni kau dah buat aku menangis tak henti henti teringkat kat kau
aku baca text kau pun air mata aku dah mengalir :')
aku tktau kenapa aku touching sangat petang ni
tapi aku happy kau dengar cerita aku , kau faham aku 
Thanks bestie :')
sobb sobb *keypad dah basah ni 
AKU SAYANG PERSAHABATAN KITA. SAYANG AKU DEKAT KAU TETAP UTUH 

No comments:

Post a Comment