Friday, April 6, 2012

Usrah Jumaat

Alhamdulillah tadi dapat juga aku pergi usrah walaupun setan setan ada main bisik bisik kat telinga ni. HAHAH. Usrah tadi sangat bagi kesan kat aku. Serious masa tadi semua orang nangis ter esak esak bila dia sentuh tentang hubungan dengan orang yang rapat dengan kita. THEN dorg ada suruh tulis satu Surat Wasiat untuk orang yang kita sayang. Aku buat dengan penuh ikhlas tentang bonda dan ayahanda aku. Lastly surat aku tu dibaca umum untuk kawan kawan usrah yang lain. Alhamdulillah time tu air mata aku tk boleh tahan lastly keluar jugak. 
then semua student Mintak Maaf dengan kawan kawan usrah yang. Its was awesome !
serious kerja aku menangis jee. Dari SEM 1- SEM 5 even ada yang aku tak kenal pun aku pelok erat erat.
Seniour yang aku anggap dorg kerek kerek dulu pun aku pelok erat erat jugak. 
Semua perasaan dendam kat dorg hilang serta merta.
Ajaib kan ? ALHAMDULILLAH.
Alhamdulillah ALLAH bagi aku peluang.
jiajh jijah jijahh. Sayang dia wehhh sumpaah !

akak mohon ampunn yaaaa :'(

No comments:

Post a Comment