Tuesday, October 16, 2012

Bumi Yang Sama

Kalau kau jauh mana pun
bagi aku kau masih ada dekat dengan aku .
Kadang kadang aku tergelak sendiri bila aku selak buku buku lama kisah kita dulu
kelakar. kan ?

dan sekarang aku sendiri rasa tk percaya yang aku dah ubah jalan cerita kita
dan aku rasa semakin bahagia.
dulu AKU tk percaya tentang ikatan.
aku anggap tu tk penting
bukan sebab diperdaya
bukan sebab dipermain
tapi disebabkan KETENTUAN
aku tk mampu nak lawan takdir.
kalau dah itu kehendak NYA aku terima dan redha.
biar dia bahagia dekat sana dengan doa dari aku 
dan aku bahagia dekat sini dengan pesanan dari dia dan orang baru
aku ingat. aku akan ingat.

aku rasa kisah baru aku dah masuk musim bunga
aku yang dulu nya hanya berani keluar tika musim panas
kini aku yakin bila bila masa aku keluar pun aku pasti ada teman
dan aku tahu aku tak akan disakiti

tak kira jauh mana pun kau. 
kita tetap berpijak dibumi yang sama
kita tetap pandang langit yang sama.
Bererti kita sentiasa bersama.

No comments:

Post a Comment