Tuesday, December 25, 2012

OTAK

Otak orang lain lah paling lembab paling slow macam siput jalan terkemut kemut kedek kedek. semua masalah kau libat kan pasal otak. apa kau fikir otak kau tu kilat macam berlian ke apa ? bagus bijak tersangat ? kalau kau fikir macam tu kau tengok takuk kau sekarang kat mana ? ada orang boleh bangga dengan kau ? ada orang boleh bangga dengan otak kau yang konon nya bagus dari kalangan kami? semua orang kau nak rendah kan. bukan orang luar. family kau sendiri. darah daging sendiri. kau tk pernah nak bangga dengan darah daging kau sendiri. kau selalu down kan pemikiran orang tu. sumpah aku tk boleh terima kau cakap macam tu. fikir perasaan orang bila bercakap boleh kan ? ada otak yang bijak kan ? gunalahh. bukan otak tu kau fikir nak pijak orang jee.

'AKU TAK TAU LAH OTAK JENIS APA KAU ORANG NI'
bunyi je dah macam sial. lagi lah kena dekat kepala sendiri
lagi rasa macam shit gila. ya tersangat sial ayat kau 
aku tk kira lah kau tua dari aku ke apa ke
hormat tu tak kira usia lah bro.
pleasee think wisely :/
nasib aku ni jenis sabar. aku suka ke aku tak suka ke aku telan .bila orang tengking aku aku tak kan melawan aku telan biar sakit macam mana pun aku cuba. janji aku ada buku penulisan dekat situ aku luah semua perasaan. 

kau fikir otak kau bagus tapi kau cermin balik diri kau dekat takuk mana. 

No comments:

Post a Comment